Puffa Dog. Poznajmy się ! 0
Przedstaw się !

Cześć,

Bardzo mi miło, że zawitałeś na nasz Blog i znalazłeś chwile, żeby poznać nas lepiej!

Jest to nasz pierwszy wpis, ale w najbliższym czasie będzie ich przybywało. Wiec zachęcamy do zapisania się naszego Newsletter gdzie będziemy wysyłać informacje o nowych wpisach, jak również śledzenia naszych poczynań w social mediach, gdzie również będziemy informować o nowych wpisach.

Poniższe pytania, są przygotowane na podstawie rozmowy, do której zostałam zaproszona przez Judytę Kowalczyk Eksperta ds. Psychologii Brandingu i Reklamy, w ramach spotkania " OPOWIEDZ MI O SWOJEJ MARCE I DAJ POZNAĆ JĄ SWIATU". Jeżeli macie trochę więcej przestrzeni zapraszam do obejrzenia naszego spotkania, klikając w poniższy link:

https://www.youtube.com/watch?v=jctkVTyQ5rE

Dla tych, którzy wolą przeczytać zapraszam do miłej lektury…

  1. Przedstaw się !

Nazywam się Agata Ambroziak – Banicka, mam 35 lat jestem żoną i mama 5 latki oraz siostrą Ady. Zajmuje się szeroko pojętym designem oraz prowadzeniem działalności. Przez 10 lat pracowałam w korporacji od stanowisk VM – Kupca tkanin, kupca mody. Studiowałam architekturę wnętrz. Lubię kulinarne podróże i aktywny wypoczynek. Lubię spędzać czas z rodziną oraz poznawać nowych ludzi interesuje mnie psychologia, nauka oraz holistyczne podejście do życia. Po pojawieniu się córki różne sytuacje życiowe pokierowały mnie tak, że zdecydowałam się na otworzenie działalności. Wróciłam do projektowania wnętrz i pojawił się pomysł stworzenia z moja siostrą marki Puffa Dog.

Adrianna Ambroziak „madka” Minia, lat 27. Jest technologiem odzieżowym. Posiada 10 lat doświadczenia zawodowego jako krawcowa i technolog odzieżowy. Ukończyła szkołę jako technik technologii odzieżowej. Kreatywne rozwiązania w naszej firmie zderza z technologiczną rzeczywistością. Czas wolny spędza na outdoorowych wyjazdach pod gołym niebem, na rowerze i kajakach. W wyprawach wiernie towarzyszy jej pies Minio adopciak.

Posiadamy też zaplecze w postaci rodzinne pracowni krawieckiej. Stąd stworzenie marki z legowiskami było dla nas ciekawą szansa.

  1. Jaką markę prowadzisz i co robisz w niej na co dzień?

Zakładając firmę nie spodziewałyśmy się jak wiele rzeczy będzie należało do naszych obowiązków. Tym bardziej cieszę się, że w Puffa Dog jest ze mną moja siostra.

Puffa Dog to marka stworzona z myślą o wsparciu schronisk.

„Kupujesz legowisko, wspierasz schronisko”

Moja siostra zawodowo jest technologiem odzieżowym i krawcową. Ona zajmuje się całym procesem produkcyjnym i opracowywaniem technologii nowych produktów oraz ulepszaniem dotychczasowych modeli. Dodatkowo wspiera nasza markę we wszystkich technicznych sprawach typu funkcjonowanie strony internetowej jak również jej tworzenie. Zajmuje się rozwiazywaniem wszelkich problemów z tym związanych. Jest moim stabilizatorem w firmie. Dodatkowo tworzy e-booka którego w nowym roku będziecie mieli już okazję czytać. Poświęcany jest jej doświadczeniom z adopcji szczeniaka oraz zbiorem ciekawych i pomocnych informacji na temat wprowadzenia szczeniaka do domu z punktu widzenia właściciela to czego się nauczyła i doświadczyła.

Ja jestem odpowiedzialna za obsługę klienta i odpowiedzi na wszelkie Wasze pytania, zajmuje się projektowaniem nowych kolekcji, śledzę trendy w modzie i wnętrzach, prowadzę social media wraz z całą kreacja wizualną, pisaniem tekstów (również tego ) i pewnie wymieniać można by dalej. Prowadząc działalności zawsze jest coś do zrobienia.

Każda z nas ma swoje mocne i słabe strony i tak staramy się dzielić pracą, aby robić to co lubimy. To jest dla nas priorytet!

  1. Jaka jest misja Twojej marki?

Puffa Dog ma jedną misję, która widnieje w haśle naszej marki:

„Kupujesz legowisko, wspierasz schronisko”

Czyli z każdego zakupionego legowiska przeznaczamy część środków finansowych na materiały do produkcji legowisk dla schronisk.

Ada od zawsze w wolnym czasie jeździła do schroniska w naszej okolicy by wspierać ich jako wolontariusz wyprowadzając psiaki na spacery, dodatkowo w wolnej chwili szyła z własnych środków legowiska wykorzystując resztki tkanin i skupując resztki wypełnień od tapicerów. Były to jednak niewielkie ilości w stosunku do potrzeb jakie mają schroniska.

U mnie sytuacja była trochę inna, schroniska raczej doprowadzały mnie do płaczu. Związek z nimi pojawił się w momencie poszukiwania wsparcia, behawiorysty specjalizującego się w psach z zaburzeniami. Mieliśmy sunie z pseudo hodowli w typie rasy Amstaff, która niestety miała sporo problemów behawioralnych i zdrowotnych. Gdyby nie wsparcie dobrych ludzi z fundacji AST i ze schroniska  Ciapkowo w Gdyni, nasza ówczesna sytuacja mogło by skończyć się tragedią. Szczegóły tej historii opowiem w jednym z kolejnych wpisów poświęcony będzie hodowlom, adopcjom i tematyce bezdomności zwierząt.

W ramach podziękowania za wsparcie i ze świadomością jak wiele jest potrzebne schroniskom. Zrozumiałyśmy, że same nie damy rady odszywać tylu legowisk dla schronisk z naszych funduszy. Dlatego postanowiłyśmy stworzyć marek, która będzie działała na zasadzie kuli śnieżnej im więcej my sprzedamy legowisk tym więcej będziemy mogły wyprodukować legowisk dla schronisk. Tworząc wizje naszej marki i sumując nasze doświadczenie zawodowe jak również nasze wartości… powstała marka z produktem wykonywanym rzemieślniczo, w rodzinnej pracowni, z tkanin i wypełnieniem dedykowanym dla zwierzętom, odporne, trwałe uszyte najlepiej jak potrafimy… w rozsądnej cenie.

  1. Na jakich wartościach opiera się Twoja marka?

Otwartość

Wiedz

Zaufanie

Wsparcie

Pasja

Komfort

Zaangażowanie

Rozwijając poszczególne wartości  OTWARTOŚĆ  na nowe, na wiedze, na ludzi jak również z naszymi działaniami. Staramy się cały czas dokształcać i ulepszać nasze produkty. Zawsze można coś zmienić, zrobić lepiej, poznać nowe techniki. Uwielbiamy prace z ludźmi wiec jesteśmy otwarte na kontakty i różne współprace o których też będziemy coraz więcej pisać. Otwartość w naszych działaniach to bardzo ważny aspekt naszej marki. Chcemy, abyście mogli uczestniczyć z nami w procesie tworzenia wszystkich produktów dla Was. Prezentujemy wam wiele detali naszej pracy, dzięki temu możecie uczestniczyć w procesie produkcyjnym widząc cały warsztat pracy od samego początku.

WIEDZA  zdobywamy ją kształcąc się na co dzień! Dzielimy się wiedzą z wami i to włąśnie ten blog ma posłużyć pewnej formie przekazywania wiedzy. W tematyce specjalistycznej będziemy się wpierać wiedzą osób wykształconych. Pojawi się wiele tematów i ciekawych rozmów.

Kiedy myślę o  ZAUFANIU  t o jest to dla mnie prywatnie jak i zawodowo bardzo ważna wartość w życiu. Chcemy tworzyć markę, której będziecie ufać. Zaufanie umyka w tych czasach, często napotykamy się na marketingowy bełkot, sami nie wiemy gdzie leży prawda … Same często zastanawiamy się robiąc zakupy online czy kupowany produkt nie jest bublem. Czy możemy porozmawiać ze sprzedawca, czy jest ktoś kto może odpowiedzieć na nasze pytania. Mamy poczucie, że w naszych czasach umykają nam kwestie kontaktów międzyludzkich które pozwalają stworzyć zaufanie i wieź. I to właśnie chcemy dać Naszym odbiorcom.

WSPARCIE nie tylko dotyczy wspierania schronisk, które jest naszym głównym motywem działania. Ważnym jest to , aby wykonywana praca niosła za sobą nie tylko korzyści dla klientów, ale też dla Naszego świata. Chcemy też być wsparciem dla was! Odpowiadać na wasze pytania, być dostępnym nie wysługując się botami. Chcemy być tu dla Was właśnie wsparciem.

PASJA to nasza praca, a podobno kiedy tak jest to człowiek nie przepracuje ani minuty 😊 No powiedzmy, bo pracy jest od groma. Jednak prawda jest to, że robiąc to co sprawia nam przyjemność robimy to z radością, a to znowu przekłada się na jakość naszych usług i Wasze zadowolenie.

KOMFORT dla nas to równorzędna kwestia razem z funkcjonalnością. Wszystkie nasze produkty są projektowane, konstruowane, szyte i testowane w oparciu o komfort i funkcjonalność. Przyświeca im minimalizm, unikamy zbędnych elementów i dodatków. Sprowadzamy każdy produkt do najprostszej formy. Wykorzystujemy materiały najwyższej jakości. Łączymy to wszystko w funkcjonalny produkt gwarantujący komfort użytkowania na najwyższym poziomie.

Ostatni punkt to ZAANGAŻOWANIE , które wkładamy w nasza codzienna prace. Cała marka właściwie powstała dzięki naszemu zaangażowaniu i naszej pracy. Ponieważ startowałyśmy z praktycznie zerowym budżetem wszystko robiłyśmy same od początku. Dzięki temu zdobywałyśmy cenna wiedze w wielu nowych dziedzinach i tworzyłyśmy Puffa Dog małymi krokami cegiełka po cegiełce. Tak też będzie dalej… rozrastamy się, ale nasze podstawy się nie zmieniają. Współpracujemy ze specjalistami, jednak dalej kształcimy się dbając o każdy detal.

  1. Jakie dobra, usługi lub produkty oferuje Twoja marka?

Puffa Dog zajmuje się produkcją legowisk na zamówienie. Oczywiście teraz już w naszym sklepie są gotowe propozycje legowisk. Jednak zaczynałyśmy i dalej pracujemy z bazą ponad 500 tkanin dopasowując legowiska do wizji naszych klientów. W ciągu 4 lat kiedy jesteśmy na rynku właściwie nie uszyłyśmy identycznego legowiska.

Od niedawna nasza oferta poszerzyła się o akcesoria dla właścicieli czworonogów. Stworzone na bazie 10 kolorów i wzorów z tkanin wodoodpornych, które świetnie ze sobą współgrają można do woli komponować zestawy na spacery ze swoim pupilem. W ofercie znaleźć można saszetki na smaczki, outdoorowa miskę na wodę czy etui na kupo worki jak i wiele innych produktów.

Zawsze dbamy o najwyższą jakość naszych produktów dlatego stosujemy tkaniny tapicerskie z systemami petproof i cleanaboo, a tkaniny wodoodporne, z których korzystamy są wykorzystywane również w produkcji wysokiej jakości plecaków oraz toreb, cechują się wysoką odpornością i wytrzymałością na zabrudzenia oraz tarcie.

  1. Kto jest odbiorcą Twojej marki?

Grupa jest dosyć zróżnicowana wśród naszych klientów znajdują się osoby zarówno z pokolenia Z, MILENIALSI, a także pokolenie X. Jedna cecha łączy te wszystkie osoby, zwierzęta w ich damach należą do rodziny. Każdy znajdzie u nas coś dla siebie. Choć według statystyk w pet buisness-ie największą grupą odbiorów są MILENIALSI. To nie zamykamy się z oferta. Wśród naszych propozycji można znaleźć fantazyjne opcje i wariacje kolorystyczne, dużo trendów kwiatowych, które od dawna goszczą w naszych wnętrzach, po stonowane klasyki dla ceniących sobie minimalizm odbiorców.

  1. Z jakimi wyzwaniami mierzysz się na co dzień, jako właściciel marki?

Prowadząc niewielki biznes, ma się na głowie bardzo dużo rzeczy. Bez kalendarza i przypominajek już dawno bym zginęła. Największym wyzwaniem jest jednak zarzadzanie budżetem. Wystartowałyśmy z biznesem z przysłowiową 100 w portfelu. Opracowałyśmy tak cały proces produkcyjny, aby nie musieć inwestować milionów w tkaniny czy wypełnienia. Ze względu na ciągłe bardzo drastyczne zmiany na rynku musimy nadzorować wszystkie wydatki oraz kalkulować koszty. Okres pandemii i wojny tuż za naszą granica nie jest łatwym czasem na rozkręcenie biznesu trzeba być w ciągłej gotowości „jedyna stała to zmiana”. Prowadzenie firmy to przygoda na każdy dzień tygodnia, która można porównać do jazdy na desce w skate-parku. Niby planujesz swój przejazd, ale zawsze coś może się "wykszaczyć" z przyczyn niezależnych…

  1. Czego potrzebujesz obecnie do rozwoju swojej marki?

Aktualnie mocno skupiamy się na marketingu. Po udoskonaleniu naszego sklepu internetowego, usprawnieniu procesu zakupowego oraz systemu płatności. Przyszedł czas na promocje marki jej wizji oraz jakości. Jeździmy na targi prezentując nasze produkty, nawiązujemy ciekawe współprace. Nadrabiamy zaległości w Social Mediach !

Budujemy świadomość naszej marki w Social Mediach!

Wchodzimy również ze sprzedażą na rynek europejski 😊

  1. Zostaw na koniec od siebie słowo dla swoich odbiorców... ;)

Jesteśmy młodą marka, która ceni sobie zadowolenie klienta. Wkładamy w naszą prace serce i dzięki temu tworzymy nieskromnie mówiąc naprawdę dobry produkt. Nasi klienci doceniają w nas to, że mogą porozmawiać z nami bezpośrednio nie z jakimś botem. Tworzone przez nas produkty są wykonane z najwyższa dbałością. Wierzymy w to, że zostaniemy docenione jako rzemieślniczki.  To co wyssałyśmy z mlekiem matki to dbałość o detal, wysoka wrażliwość na estetykę oraz pracowitość . Zaufanie w tych czasach to naprawdę wiele, ale jeśli zapoznacie się z naszym doświadczeniem, umiejętnościami i zobaczycie ile radości sprawia nam na co dzień ta praca, zobaczycie jak ważna jest dla nas autentyczność, jesteśmy przekonane, że zostaniecie z nami na lata. Zresztą jak wielu z naszych dotychczasowych klientów..

 

Dziękujemy bardzo za tą wspólna chwile i do następnego wpisu.

Agata &  Ada

Komentarze do wpisu (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl