PUFFA DOG

DOG BEDS & ACCESORIES

PUFFA DOG

DOG BEDS & ACCESORIES

PUFFA DOG

DOG BEDS & ACCESORIES

Historia marki Puffa Dog:

w 2017 roku wymyśliłyśmy, że skoro umiemy szyć i mamy gdzie( nasza mama prowadzi pracownie krawiecka i szwalnie), to uszyjemy trochę legowisk dla okolicznego schroniska. Znalazłyśmy tkaniny wodoodporne, pani z ogłoszenia podzieliła się resztkami pianki na wypełnieniem. Tak powstało pierwsze 50 legowisk dla schroniska w Dąbrówce koło Wejherowa.

Napotkałyśmy jednak na przeszkodę!!! Ile razy w roku będziemy w stanie sfinansować taką akcje z własnych funduszy. Potrzeby schronisk są ogromne, a nasze 50 legowisk starczyło tylko dla 1/4  psiaków ze schroniska. Tak wpadłyśmy na pomysł stworzenia marki PUFFA DOG.

Sam pomysł na nazwę przyszedł w miarę szybko PUFA to było imię psa naszej babci, która niekoniecznie umiała szczekać tylko robiła coś w stylu        “puf… puf… puf…” potem trzeba było obmyślić strategię i obliczyć koszta. Ile potrzebujemy, aby realnie wesprzeć schroniska, fundacje, domy tymczasowe i  jak zrobić to mądrze, aby proporcja legowisk dla schronisk wciąż rosła ???

Mamy to !!!

„Kupujesz legowisko, wspierasz schronisko” – tak będzie sprawiedliwie!!!

Nasz klient kupując legowisko dla swojego pupila, automatycznie będzie fundował legowisko dla psa ze schroniska. My natomiast z naszą wiedzą, umiejętnościami i doświadczeniem zawodowym zasiadłyśmy do projektowania najlepszych legowisk jakie możemy dać naszym klientom. Wierzymy, że tylko dzięki produktom najwyższej jakości jesteśmy w stanie zbudować markę, do której ludzie będą mieli zaufanie. To natomiast pozwoli nam na realizacje naszej kampani wspierającej schroniska.

CSR (ang. Corporate Social Responsibility ) – Społeczna odpowiedzialność biznesu – koncepcja , według której przedsiębiorstwa na etapie budowania strategii uwzględniają interesy społeczne i ochronę środowiska, a także relacje z różnymi grupami interesariuszy. Społeczna odpowiedzialność biznesu  to strategia zarządzania, zgodnie z którą przedsiębiorstwa w swoich działaniach dobrowolnie uwzględniają interesy społeczne, aspekty środowiskowe, czy relacje z różnymi grupami interesariuszy, w szczególności z pracownikami. Bycie społecznie odpowiedzialnym oznacza inwestowanie w zasoby ludzkie, w ochronę środowiska, relacje z otoczeniem firmy i informowanie o tych działaniach, co przyczynia się do wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstwa i kształtowania warunków dla zrównoważonego rozwoju społecznego i ekonomicznego.

Tak brzmi jedna z najprostszych definicji CSR. Po raz pierwszy zetknęłam się z tym określeniem na jednym ze spotkań z osobami z fundacji. To właśnie oni określili działania naszej marki, jako zgodne z zasadami CSR. Szczerze przyznam, że sama wtedy musiałam dowiedzieć się co to takiego jest i o co w tym całym CSR chodzi. No i rzeczywiście!!! Choć może takie działania mogą kojarzyć się z wielkimi firmami to myślę, że warto nawet w małych markach wprowadzać choć część jej zasad.

 

Interesy społeczne:

W Puffa Dog działamy w celu wspierania schronisk, fundacji i domów tymczasowych poprzez szycie legowisk dla ich podopiecznych. Materiały na te legowiska zakupywane są ze środków pozyskanych ze sprzedaży, natomiast szyjemy je charytatywnie nie pobierając za to żadnego wynagrodzenia. Na naszej stronie możesz również zakupić tzw.: LEGOWISKO DLA SCHRONISKA. Jest to pewnego rodzaju cegiełka środki z zakupu w całości trafiają do puli pieniędzy przeznaczonych na materiały do uszycia legowisk.

Shopping Cart
Scroll to Top